2011. november 11., péntek

Őszi szünet



Hétfőn és kedden Apa is itthon volt velünk, bár el kellett szaladni egy picit dolgozni, de a nap nagy részét velünk töltötte. Hétfőn délután a barátnőmékhez mentünk át, kedden pedig itthon pihentünk és játszottunk.

Szerdán reggel Apa elment dolgozni, mi pedig felkerekedtünk és elindultunk csavarogni. Persze nem teljesen a vak világba, volt célunk is! Máténak nyertem a vaterán egy overált és azért mentünk el az Alléhoz. Olyan jól jártunk, hogy le kell írnom, mert én is alig hiszem el :) Az overál eleve nagyon olcsó volt mert összesen 850 Ft-ot kért érte az eladó, mert a nadrágján a dzsekis rész el van szakadva egy kb. 5 cm-s csíkon, a bélésnek semmi baja, ezért úgy gondoltam ha megvarrjuk akkor az oviba az udvarra tökéletes lesz játszani. Aztán mire odaértem a nő azt mondta, hogy odaadja ingyen, mert nincs képe pénzt kérni a szakadás miatt. Nem értettem és ott álltam és erősködtem, hogy fogadja el a pénzt, hiszen a kabátnak semmi baja (és még jól is néz ki, és nagyon meleg) és egyébként is nagyon olcsó még így is. De az eladó hajthatatlan volt és nem engedte, hogy kifizessem. Így most teljesen ingyen lett egy overálja Máténak :))))
Délután pedig felmentünk egy ovis társunkhoz játszani.

Csütörtökön Auchanba jártunk és körbe jártuk a "620 sor" játékot is. Ami egyébként nem volt baj, mert igy képbe vagyok, hogy mit is kéne hoznia a Jézuskának :)

Pénteken délelőtt pedig az Ikeába mentünk, mert Anna még soha nem volt a játszóházba, mert csak 3 éves kortól lehet bemenni, mikor hétvégén elmentünk akkor meg telt ház volt. gondoltam hétköznap délelőtt lesz hely. És igen!!!! Anna végre bejutott a játszóházba és fantasztikus élményekkel jött ki 1 órán után. Azt mondta alig várja, hogy újra eljöhessen.

Szombaton délután a fül- orr gégészeti klinikára mentünk be, mert találtunk egy dr. nénit aki kezelésbe vette Mátét (az oviba is és a védőnői tanácsadáson is kiderült, hogy sajnos a jobb fülére nem hall) Az sok vizsgálgatásnak és beszélgetésnek az eredménye az lett, hogy a legjobb ha kiveszik Máté orr manduláját, mert nagy valószínűséggel meg van nagyobbodva és elzárja a hallójáratot és emiatt nem hall. A műtét napja november 24! Remélem a műtét után minden rendben lesz, mert nem szeretném ha az iskolába bajok lennének abból, hogy nem jól hallja a dolgokat.

Vasárnap pedig ismét elmentünk az auchanba, mert apa szeretett volna megnézni valamit, majd beültünk kedvenc pizzázónkba és megvacsoráztunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése