2011. szeptember 19., hétfő

Angelina balerina

Anna nagyon szereti a minimaxon az Angelina balerina című mesét. A nyáron többször el is mondta, hogy ő is balettra fog járni és majd olyan ügyes lesz, mint Angelina a kisegér. Én ráhagytam, mert gondoltam ilyen csepp gyermekeknek nincs balett oktatás (ezért utána sem néztem). Aztán egyik nap bementem az egészséges rendelésre kérdezni valamit és a hirdető táblán megláttam egy hirdetést. 3-6 éves gyermekeket várnak balett oktatásra. Nagyon megörültem és egyből szóltam róla Annának. Haza jöttem utána néztem és tényleg van balett oktatás már ilyen egészen pici gyermekeknek. Nem oda fog járni amit a hirdetésen láttunk hanem mellénk a jégcsarnokba heti 2 alkalommal 45 percet. Múlt héten csütörtökön volt a szülői értekezlet ahol megtudtunk egy kicsit többet is erről az egészről és lehetett választani két időpont közül is ami megfelelőbb. Mi a hétfő és csütörtököt választottuk 4:30-tól. Nagyon kíváncsi vagyok meddig tart majd a lelkesedés. Balett ruhát az első pár órára nem kell venni csak kis zokni, leggings naci és póló kell. Aztán majd lehet venni rózsaszín torna dresszt és balett cipőt :)))) Már alig várom, hogy meglássuk a kis Tündérkét balett ruciba!

1 megjegyzés:

  1. Olyan kis céltudatosak tudnak lenni már ilyen kicsinek is. Kristófnál látom most ezt, kíváncsi leszek a lányka hogy lesz vele. Nálunk a zeneovi foglalkozás az amihez foggal körömmel ragaszdoki, és szerencsére a zeneiskolába találtam is egy ilyet, ma voltunk az első foglalkozáson. Nagyon élvezte. Meg felvetettem az úszást úgy két hete, azóta rágja a fülemet,hogy mikor mehet már megtanulni úszni.. :)
    Kristóf és Maja

    VálaszTörlés