2011. szeptember 22., csütörtök

Mit tegyek

El vagyok kenődve és nem tudom mit csináljak mi lenne a helyes.
A baj akkor kezdődött mikor Máté szeptember 1-én csütörtökön megkezdte az ovit. 2 napig nem bírtam Annával, mert sokat nyűglődött, sírt, hogy mikor jön már haza a Máté. Most már ott tartunk, hogy képes elfoglalni magát és van, hogy már fél órát is el van egyedül a szobájába. Aztán hideg zuhanyként ért, mikor az óvodába megállított az ovo néni, hogy Máté pityereg az oviba, hogy hiányzom neki én és néha még Annát is mondja. Azt mondta az ovo néni, ő úgy érzi, hogy Anna miatt van ez amiért ő most még itthon van. Azt javasolta, hogy válasszak ki egy napot és azon a napon vigyem haza Mátét ebéd után. Én kiválasztottam a szerdát, mint a hét közepét. De pl. múlt héten meglepetésből pénteken is érte mentem. Erre ma mikor még el is mennek egy kis kirándulásra (Pomázra mentek almát szedni délelőtt) el kezdett itthon sírni, hogy ő inkább itthon maradna. Persze mondtam neki, hogy az almaszedés egy nagyon jó kis progri és neki nem itthon van a helye hanem az oviba. Apát hoztam fel példának, hogy ő is szeret minket még is elmegy dolgozni minden reggel és csak este jön haza, mert ez a feladata. Próbáltam rávezetni, hogy mindenkinek vannak feladatai. A felnőttek dolgozni a gyerekek oviba, bölcsibe, iskolába járnak. Aztán megkérdezte, hogy elmegyek e érte ma ebéd után. Én tartottam magam (ovo női tanács) ahhoz, hogy szerdán tudom elhozni, mert akkor van rá időm. Erre azt kérdezte potyogó könnyekkel tőlem, hogy akkor eltudnék menni érte ha belázasodna vagy beteg lenne? Először irtó mérges lettem ,hogy hogy kérdezhet ilyen butaságot aztán mikor megnyugodtam, elmagyaráztam neki, hogy az ovi jó és neki ott a helye! Majd kiderült miközben beszélgettünk, hogy ő az ovit nagyon szereti csak hiányzom neki és ilyenkor sírni szokott. Megkértem ne velem foglalkozzon csakis azzal, hogy ő a legjobban érezze magát és a foglalkozásokon is a legjobbat nyújtsa, hiszen nagyon ügyi :) Anna október 10-én indul oviba, remélem akkor majd megszűnik ez és tényleg csak az zavarja, hogy Anna itthon van, míg neki oviba kell lennie.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése