2011. október 10., hétfő

ANNA 3 ÉVES!

3 évvel ezelőtt ezen a szép napon ismét egy csodával lettünk gazdagabbak és kiteljesedett a családunk Annával akit már mindannyian nagyon vártunk. Ki ezét, ki azért. Máté már várta a kis tesóját akivel majd nagyokat játszhat. Én azért vártam, mert egy újabb feladat várt rám, hiszen ő kislány, mégis csak más, mint egy fiú :) Boldog vagyok, hogy második gyermekem kislány lett, hiszen Apával mi így is terveztük (1 fiú és 1 lány gyermek)! Kislánykoromba ha valaki megkérdezte mindig azt mondtam Anyuka és lesz egy fiam és kettő kislányom. Kettő kislányom már nem hiszem, hogy lesz, de örülök és boldog vagyok, hogy van egy fiam és egy lányom! Anna érkezésével lett teljes a családunk és számomra így kerek a világ!!!!

1 megjegyzés:

  1. Boldog születésnapot a kicsi tündérnek is! A balesetet sajnáljuk, de örülünk neki, hogy az ovikezdés is simán ment és reméljük a jövő hét is így fog folytatódni!

    Puszi
    Maja és Kristóf

    VálaszTörlés