2011. október 28., péntek

Helyzetjelentés




Az elmúlt heteink nem voltak túl fényesek.

A születésnap után október 10-én Anna óvodába indult. Szuperül telt az első napja. Az ovo nénik azt mondták olyan, mintha már régóta ovis lenne. Majd eljött az este amit a Bethesda kórházban töltöttünk, mert Anna úgy megütötte a kézfejét a kádba, hogy nagyon fájlalta. Szerencsére nem történt komoly baj, csak egy kis zúzódás. Így a másnapi ovi ugrott. Amilyen gyorsan jött a baj, úgy el is tűnt, ezért szerdától ismét oviba mehetett Anna.

A következő héten hétfőn és kedden voltak oviba, majd szerdától itthon voltak, mert elég makacsul köhögtek ami szerencsére 1-2 napon belül el is múlt.
Szombaton Anna délelőtt hányt 2x, aztán utána nem volt semmi baja. Sem láz, sem hasfájás, sem étvágytalanság semmi. Örültünk neki és délután el is mentünk sétálni az erdőbe amit mind két gyerkőc nagyon élvezett.

Hétfőn nagy lelkesen indultak oviba mind a ketten (persze Annát még az újdonság vonzza, ő neki nagyobb a lelkesedése). Majd jött a telefon 11-kor, hogy a Máté rosszul lett az oviba és hányt. Gyorsan riasztottam Apát aki 15 percen belül ott volt és mind két gyerkőcöt elhozta (Én az Őrs Vezér térről siettem haza). Délután lementünk A Dr. nénihez aki azt mondta, hogy szerinte Máté is hamar túl lesz rajta, így szerdára megkaptuk az igazolást, hogy mehet oviba. Kedden mind a ketten itthon voltak Anna nagy bánatára (gondoltam nem mászkálok Mátéval). Kedden reggel még jól 1x rosszul lett Máté aztán semmi. Persze azt azért elmondanám, hogy hajnalba én is csatlakoztam Mátéhoz és másnap nagyon gyenge voltam. Szerdán még otthon tartottam, hogy megnézzem benne marad e minden hami, nem csak a diétás. Egész nap minden rendben volt, erre este vacsi után ismét futás a WC-re. Így csütörtökön is itthon maradt. Szerdán és csütörtökön Anna ment, délig! Csütörtökön ismét minden jó volt, így pénteken bevittem őket, mert fényképész jött az oviba. Jövő héten őszi szünet és remélem utána már mind két gyerkőc rendesen fog oviba járni :)

1 megjegyzés:

  1. Megjött az ősz a maga nyavajáival.. Na ezt mi is tapasztaljuk. Maja is 1 hetet náthás volt, aztán azóta megy a szokásos köhögésünk, ami persze főleg csak az éjszakai pihenést teszi tönkre, na meg a délit.. Hogy így mi lesz majd az oviban, na azt nem tudom.
    Remélem az őszi szünetben jót pihentek, sokat játszotok ti is és megerősödve indulnak a gyerkőcök oviba hétfőn. :D
    Nekünk is kurta két hetünk volt de főleg egyéb tényezők miatt, nem a betegségé volt a főszerep..
    Puszi és kellemes hosszú hétvégét nektek és jó őszi szünetet. Hétfőn megyünk a Vajdahunyad várába a Sarkvidék kiállításra, már nagyon várjuk!

    VálaszTörlés