2011. október 6., csütörtök

MÁTÉ 6 ÉVES!!!!!!


6 évvel ezelőtt egy nagyon izgalmas napban volt részem. Délelőtt még nem is gondoltam volna, hogy este 9-kor a karomba tarthatom a fiamat. Hihetetlen csodában volt akkor részem és ez azóta is tart. Hihetetlen ,hogy ANYA vagyok, pedig világ életembe erre készültem. Viszont az biztos, hogy nem tudnám elképzelni az életem nélküle (és Anna nélkül). Nem is emlékszem, hogy mi volt akkor mikor ők még nem voltak. Valahogy ott a szülőszobán lezárult egy korszak és kitörlődött minden addigi emlék.
Máté egy nagyon szeretni való kiskölyök. És ő is sok szeretetet és gyengédséget add az embernek. Kissé szófogadatlan, de gyerek és ezt betudom annak (most mikor nyugodt vagyok). Egyébként nagyon okos és tavaly már megírta az iskola előkészítő feladatot is az oviba, jó eredménnyel. Szeretnénk bejuttatni Újpest egyik legerősebb iskolájába egy angol tagozatos általános iskolába. Hétvégén megkezdi az úszást is amint már nagyon vár. Nehéz róla írni, pedig lenne mit, de most valahogy nem jön semmi, csak az, hogy ügyes, okos és IMÁDOM. Elképzelhetetlen nélküle az életem!!!!! Imádok Anya lenni és ezt neki köszönhetem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése