2011. október 4., kedd

Lassan vége

Azt hiszem hamarosan abba hagyjuk a napló írást, hiszen most, hogy jövő héten megkezdődik Annának is az ovi nekem is egyre kevesebb lesz az időm. Persze a gyerekekről mindig lehet mit írni, hiszen mindig történik velük / velünk valami. Majd megírom, hogy Annának hogyan sikerült a beilleszkedés és Máténak hogy megy az úszás és hogy vagyunk az iskolaválasztással és a végén melyik lesz a befutó, de rendszeresen már biztosan nem fogunk jelentkezni. Köszönjük mindenkinek aki nyomon követte mindennapjainkat.

1 megjegyzés:

  1. Jaj de kár! :( Pedig jó volt olvasni hogy vagytok, mi van veletek, merre jártok.. :( Bár megértem, mert én is elgondolkodtam már rajta,hogy ha dolgozni kezdek nem biztos,hogy lesz idő a naplóírásra. De úgy szeretném ha az életünk fontosabb történései nem vesznének el, hanem papírra vetve megmaradnának.
    Az iskolaválasztás már az én fejemben is motoszkál egy ideje. Nálunk két lehetőség van ami itt van a közelben, bár ez attól is függő, hogy nekem adódik-e valami és hova kerülök.. meg a tanárnénitől, meg a délutáni foglalkozásoktól.. meg.. meg.. meg.. Nem is tudom mi alapján kellene jól dönteni.. Nem egyszerű.. :)
    Tetszett Máténak az úszás??
    Én is úgy néz ki találtam egy lehetőséget itt helyben, ami nem hétfőn van.. ma kiderül mit szólunk hozzá Kristóffal együtt..

    Kellemes hetet nektek!
    Puszi
    Szilvi

    VálaszTörlés